fredag, januar 04, 2013

Lyseblått servise

Jeg har kjøpt noe servise i serien Jasper Conran Wedgwood casual blue, nå er denne blå serien utgått og jeg har kun kopper og boller, skulle gjerne hatt noen frokost tallerkener i 23 cm også men dette ser ut som om det er vanskelig å oppdrive.... 

etter mye Internett søking fant jeg tallerkenene på Ebay, så nå er de på vei til Norge!

Dersom du er på utkikk etter serviser som er gått ut sjekk ut: Chinasearch 


Jasper Conran casual blue

Her er litt fler lyseblå serviser
Sophie Conran Portmeirion i blått!

Sophie Conran servise

Og Gordon Ramsay sin nye serie for Royal Dulton; Maze. 
Lurer på om dette blir det nye hytteserviset?!!





Når vi er inne på lyseblått, jeg ønsker meg disse kjelene og stekepannene fra Le Cruset.... Fint ikke sant!!

De har noen av disse lyseblå Le Cruset produktene på Rafens


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...