fredag, desember 28, 2012

Vinoppbevaring del 2

Jeg har fremdeles ikke kommet opp med den perfekte løsningen for oppbevaring av vin og andre flasker med godsaker i kjøkkenskapet, som jeg skrev om i blogg posten Vinoppbevaring del 1 for en tid tilbake, men jeg nærmer meg en løsning bare se på disse smarte løsningene!

Vinoppbevaring

Vinstativ

Vinstativ

Vinstativ

Vinstativ


Fant svingdøren og disse stableboksene på en Amerikansk side, det finnes generelt veldig mye inspirasjon på kjøkkeninnrednings fronten i USA - Nordiske kjøkkenprodusenter, hva venter dere på?


Vinstativ


Denne ullposen er kanskje ikke så smart, men en billig idè.

Vinoppbevvaring

Jeg simpelthen digger disse kjøkkenløsningene

Vinoppbevaring

Vinstativ

...og jeg som kun skal ha kjøkken skuffer under benken i mitt neste kjøkken - denne smarte løsningen skal med!

Vinoppbevaring

Jeg digger disse løsningen med runde rør stablet opppå hverandre - det blir nok løsningen i mitt kjøkkenskap!

Vinstativ


Vinstativ

Hvis jeg kjøper vanlige PVC rør på Maxbo eller en annen byggevarekjede kan jeg bygge opp et stativ som har vin på den ene siden og stående flasker som ikke passer inn på den andre siden... 

Ha en flott romjulskveld!




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...