søndag, oktober 28, 2012

Pimpe opp hverdagen - IPHONEN

Jeg har vært ute å shoppet.... til iphonen!!! 

Har en venninne som hadde et tredeksel på baksiden av telefonen og fant ut at det ville jeg også ha!

TOAST wood cover

 Jeg har googlet og funnet utrolig mange fine tre cover og deksel løsninger på nett, her er noen av de jeg likte godt.

Happyline skins
Happylines har de skins til både iphonen, ipaden og macen, en nokså billig måte å pimpe up i hverdagen.

Material 6 iphone cover

MaterialSix har harde deksel som du bytter ut med platen bakpå phonen, veldig smart løsning hvis for eksempel orginal dekselet har knust!

TOAST wood cover


 Jeg fant dekselene til TOAST i en av Telehuset sine butikker i Bogstadveien, egentlig - sånn utseende messig bør man vel ikke ha cover rundt når man har dette på men det passer meg mer praktisk ettersom phonen min noen ganger får litt tøff behandling. Jeg fant et fint enkelt, hvitt og billig cover med gummikant på Clas Ohlson 

Her er resultatet på phonen min:)

TOAST wood cover

Ha en strålende søndag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...