onsdag, april 04, 2012

Sko organisering; idéer

Jeg drømmer om å organisere sko...! på rekke og rad, massevis av sko lett tilgjengelig på lite plass! Nå er det ikke lenge til vi skal få på plass sko skapet hjemme i entréen, men hvordan skal det bli? 
Jeg har funnet litt inspirasjon her:


Denne morsomme løsningen er designet av Charlotte Tangye 

sko oppbevaring

En god løsning dette, her får du jo luftet skoene samtidig! 

sko oppbevraing

Fantastisk å fylle en hel vegg med sko... 

sko oppbevaring

Walk-in sko garderobe?


Dette er jo en svært billig og enkel løsning på sko oppbevaringen, trekassene kan enkelt skrues sammen til en hylle. Kasser kan man få tak i hos en bonde eller på loppis!

sko oppbevaring

Denne hyllen mener jeg er fra Ikea, men kan ikke finne den der lenger desverre

sko oppbevaing

Dette er IKEAs STOLMEN system kommer i bredde 72 cm, den kan festes i tak eller vegg noe som gjør dette til en svært fleksibel løsning som også kan brukes som rom deler. Det eneste minuset med dette er at man er nødt til å ha det svært ryddig inne i skapet hele tiden, men dette skal jeg vise deg en smart måte å løse sender!

Tror nok vår løsning på sko oppbevaringen blir en form for hyller som står nokså tett inntil hverandre inne i skapet vi skal lage.

Setter man skoene annen hver vei vil de ta mindre plass


Gleder meg til å vise deg resultatet.

Ha en strålende ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...