torsdag, mars 29, 2012

Let's spice things up...



Jakten på en god hvordan oppbevare krydder løsning har vært starten på denne bloggen, det finnes jo så mange flotte løsnigner her og der på det store internettet og når jeg ført har saumfart dette tenker jeg det er hyggelig å dele de løsningene jeg har funnet med deg!! 


En krydderhylle til å ha festet inne på skapdøren, var egentlig førstevalget, på denne måten slipper man å tørke støv av alle krydder boksene så ofte, det viktigste for meg var at krydderet ble tilgjengelig. Jeg har så lett for å glemme krydder i min hverdagslige kokkelering når det står gjemt langt inne bak hverandre i skapet.. 


Tanken på å bruke en bildelist og simpelten bare sette krydderet på den var en tanke som slo meg nokså tidlig i prosessen, dermed fant jeg denne hyllen og har valgt å bruke sitatet over min egen krydderhylle. Den er morsom og piffer ikke bare opp matlagningen men også hverdagen litt!


Har bestilt bokstaver til å ha på veggen, så når disse kommer i posten skal jeg få postet et bilde av det ferdige resultatet, enn så lenge får du klare deg med dette bildet. Jeg har brukt SPONTAN magnettavle og GRUNDTAL boks 3 pack fra IKEA. Blank label med sort skrift og dymo. 



Dersom du har noen tips eller råd til bloggen er det kjempe hyggelig om du legger igjen en kommentar!

Ha en super dag videre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvilket festemiddel har du brukt til å feste magnettavlen i skapdøren? Genial ide! :)

Unknown sa...

Hei!

Krydderhyllen du har laget av en boklist er helt fantastisk!
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt krydderglassene og merkelappene? :)

Mvh Kine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...